Rezultatele primei ediţii YouthBank Oradea:

- 13 liceeni, membri ai echipei YouthBank Oradea

- 13 900 lei acordaţi ca finanţare pentru proiectele liceenilor orădeni şi salontani

- 9 proiecte finanţate (6 în Oradea şi 3 în Salonta)

- 34 de liceeni, membri ai echipelor care au primit finanţare

- 10 339 beneficiari direcţi şi indirecţi ai proiectelor finanţate

- 28 de apariţii media

- 2 895 materiale vizuale de promovare

- 115 voluntari implicaţi (pe lângă membrii echipei YouthBank Oradea şi cei ai echipelor de proiect finanţate)

Mecanismele de strângere de fonduri utilizate:

1. "Youth Christmas" - un târg de Crăciun organizat în Galeria Real I, în perioada 21-24  decembrie 2012

Publicul vizat nu s-a încadrat într-o anumită categorie de vârstă, standul oferind activităţi atât pentru cei mici, cât şi decorațiuni hand-made de Crăciun pentru părinții acestora. De la începutul lunii decembrie 2012, echipa YB a confecţionat figurine decorative din ghips, o parte din ele să fiind vândute în şcoli.

În cadrul evenimentului propriu-zis atracţia principală a standului YB Oradea a fost realizarea fotografiilor ”la minut” cu Moş Crăciun, Crăciuniţe şi bineînţeles copiii doritori. În cele 5 minute de aşteptare pentru developarea pozei, copiii online casino aveau posibilitatea de a desena sau de a-i scrie Moşului, într-un spaţiu special amenajat.

Vânzarea figurinelor de brad sau a globurilor handmade a fost şi ea parte a activităţii desfăşurate la stand, împreună cu împachetarea cadourilor contra cost.

2. "Have a nice day in American style" - a fost un târg cu specific american organizat în colaborare cu Consiliul Elevilor al C.N. “Mihai Eminescu” Oradea. În urma acestui eveniment s-au strâns 300 de lei.

3. "Habar n-am!"  a reprezentat un eveniment cultural prin care am adus în scenă diverse  elemente ale culturii românești și anume:  muzica folk, poezie, cor de clopoței, piesa de teatru “Iona”, o ședință demonstrativă de discursuri publice, dar și dans contemporan și gimnatiscă ritmică. Ni s-au alăturat doi scriitori orădeni care au susținut o dezbatere cu tema “scriitori de azi și de ieri”.

În sală au fost expuse picturi, lucrări ale elevilor de la “Liceul de Artă Oradea”, a fost amplasat un colț de lectură, dar a fost  amenajată și o expozitie foto, “Oradea în imagini”.

Invitații au avut ocazia de a vizita expoziția în timpul unui coffeebreak.  Am organizat, de asemenea și o tombolă cu premii în cărți.

4. "Like & Share Party" a fost ultimul eveniment din perioada de strângere de fonduri. Echipa a organizat totul acordând o mare atenţie detaliilor şi oferind invitaţilor șansa de a participa la un concurs cu premii. În cadrul evenimentului a avut loc şi o prezentare de modă, marca Achim Răzvan.

Pe lângă cele 4 evenimente organizate, echipa YouthBank a reuşit să obţină sponsorizări în urma abordărilor directe. Astfel, în prima ediţie YouthBank Oradea am avut alături de noi 2 parteneri financiari: Unicredit Ţiriac Bank care a acordat o sponsorizare de 4038 lei şi VPK Packaging care a acordat 1200 euro.

Un alt mecanism folosit a fost "Urna YB la Balul Bobocilor", o probă organizată în cadrul Balului Bobocilor al C.N. „Iosif Vulcan” în urma căreia s-au strâns 757 lei.